قالیشویی عبدل آباد تهران

این روزها اکثر افراد خانواده‌ها شاغل هستند و انجام خیلی از کارهای خانگی مثل گذشته میسر نیست. یکی از این کارهای خانگی شستشوی فرش و موکت است. وجود مراکز قالیشویی مختلف و ارائه انواع خدمات شستن فرش، موکت، خوشخواب و غیره، بار سنگینی را از روی دوش افراد پرمشغله جامعه برداشته است.
تمیزی فرش و قالی خانه چیزی نیست که بشود از آن گذشت یا برای مدت طولانی پشت گوش انداخت. بنابراین این مراکز قالیشویی در تهران با ارائه خدمات خود سعی کرده‌اند نیاز ضروری خانواده‌ها را برطرف کنند.
جنوب تهران جمعیت زیادی از ساکنان این شهر را در خود جای داده و شامل مناطق مختلفی می‌شود. قالیشویی نوین در مناطق مختلفی از شهر شعبه دارد و حالا در مرکز قالیشویی جنوب تهران با ارائه خدمات مختلف شستشو، اهالی این مناطق را یاری می‌کند.

انواع خدمات قالیشویی جنوب تهران

خدمات مرکز قالیشویی نوین که قالیشویی عبدل آباد تهران یکی دیگز از شعبات این مجموعه میباشد تنها به شستشوی فرش محدود نمی‌شود و موارد زیادی دیگری را در بر می‌گیرد. قالیشویی نوین با سابقه طولانی و موفقیت در جلب رضایت مشتریان خود، سعی کرده نه تنها در زمینه شستشوی فرش، بلکه در زمینه‌های گوناگون دیگر هم به مشتریان خدمت‌رسانی کند. مهم‌ترین این خدمات را در اینجا به شما معرفی می‌کنیم:
* شستشوی انواع فرش و قالی. از فرش دستباف گرفته تا فرش ماشینی و تابلوفرش‌های نفیس و گرانقیمت
* شستشوی موکت. از انواع موکت ساده یا کبریتی گرفته تا موکت‌ پرزدار و موکت طرح‌دار
* انجام خدمات تعمیر و ترمیم از جمله: ریشه‌بافی، چله‌کشی، لکه‌برداری و ترمیم انواع صدمات واردشده به الیاف فرش یا تابلوفرش
* خدمات شستشوی مبل و خشکشویی مبل
* خدمات شستشوی انواع پرده
* خدمات شستشوی حرفه‌ای خوشخواب

قالیشویی نوین چه مزایایی دارد؟

با توجه به تعداد بالای شرکت‌های قالیشویی در اقصی نقاط تهران که ما در این مقاله به بررسی شعبه قالیشویی عبدل آباد تهران پرداخته‌ایم، انتخاب یک مرکز مناسب و معتبر شاید کار سختی باشد. اما در نظر گرفتن فاکتورهایی مثل میزان اعتماد مشتریان به مرکز، تبلیغات دهان به دهان، شبکه‌های اجتماعی و همچنین بازدید از کیفیت کارهای ارائه‌شده قبلی آن شرکت، می‌تواند ما را در انتخاب یک مجموعه قالی شویی ارزان و معتبر راهنمایی کند.
این روزها گاهی دیده میشود که مراکز غیرقانونی وعده انجام کار باکیفیت در مقابل هزینه بسیار پایین را می‌دهند یا مراکز دیگری در مقابل انجام کار دستمزدهای هنگفتی دریافت می‌کنند. نرخ شستشو از قیمت شستن فرش دوازده متری گرفته تا قالیچه و موکت و غیره، در اتحادیه قالیشویان ثبت شده است. عاقلانه این است که از خدمات قالیشویی مرکزی بهره ببریم که قانونی و ثبت‌شده است و تحت نرخ مصوب قالیشویی فعالیت می‌کند.
در کنار این‌ها و در ادامه این معرفی قصد داریم از مزایای قالیشویی نوین به عنوان یک مرکز قالیشویی در جنوب تهران نام ببریم و آنها را مرور کنیم.

 

خدمات قالیشویی در تهران
ارائه خدمات در محل

قالیشویی نوین با رائه خدمات قالیشویی و شستن موکت در محل متقاضیان را از زحمت و هزینه حمل و نقل معاف کرده است. به علاوه اینکه خیلی از موکت‌های چسبیده امکان انتقال به مراکز را ندارند و ضروری است که در محل شسته شوند.

خدمات 24 ساعته و سفارش‌گیری آنلاین

با وجود مشغله‌های زیاد افراد و زندگی سراسیمه، این روزها خدمات آنلاین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. قالیشویی جنوب تهران با ارائه بستری برای سفارش‌گیری قالیشویی آنلاین هموطنان را در این مسیر یاری کرده است. به علاوه اینکه شما امکان سفارش‌دهی از طریق تلفنی را هم دارید. همکاران قالیشویی نوین در قالیشویی جنوب تهران پشت خطوط تلفن پاسخگوی شما هستند.

مشاوره رایگان و تخصصی

شما می‌توانید پیش از سفارش، از مشاوره تخصصی کادر مجرب و حرفه‌ای قالیشویی نوین برخودار شوید. این مشاوره به شما کمک می‌کند بهتر تصمیم بگیرید.

هزینه مصوب و تخفیف

قالیشویی نوین تحت نظر اتحادیه قالیشویان قرار دارد و تمام مجوزهای رسمی و قانونی را داراست. و بنابراین با دریافت هزینه‌های مصوب این اتحادیه، شما را از پرداخت هزینه‌های نامعقول و هنگفت معاف می‌کند. همچنین این قالیشویی تخفیف‌هایی ویژه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کادر مجرب و حرفه‌ای

شرکت قالیشویی نوین با بهره‌گیری از کادری متخصص و با تجربه و همچنین استفاده از مدرن‌ترین و بهترین تجهیزات و مواد شوینده معتبر، خدمات را با کیفیتی شایسته به مشتریان ارائه می‌دهد. با خیالی آسوده و بدون نگرانی از صدمه دیدن دارایی خود می‌توانید کار شستشو، خشکشویی یا تعمیر و ترمیم را به کارکنان قالیشویی جنوب تهران بسپارید.

تحویل سریع و به موقع

قالیشویی نوین همواره تلاش کرده تا نظم و خوش‌قولی را در دستور کار خود قرار دهد و با تحویل به موقع کار به متقاضیان، رضایت آنها را جلب کند.

خدمات قالیشویی در عبدل اباد

 

سخن نهایی

شستن فرش و قالی و موکت به صورت سنتی نه تنها دیگرمیسر نیست، بلکه این روزها دیگر فرصت چندانی برای این کار نسبتا وقت‌گیر و سخت وجود ندارد. از طرفی، بدون اطلاع از اصول و روش‌های مختص شستشوی انواع فرش و موکت، امکان آسیب رساندن به فرش وجود دارد. آشنایی با روش درست و استفاده از مواد شوینده معتبر و بی‌ضرر و تجهیزات مخصوص، از رکن‌های اساسی شستشوی فرش و موکت و مبل و پرده است.
قالیشویی نوین در جنوب تهران توانسته با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای و تجهیزات کامل، رضایت حداکثری اهالی این منطقه را جلب کند و بابت این اعتماد متفخر است. اگر شما ساکن جنوب تهران هستید میتوایند از شعبه عبدل آباد قالیشویی نوین از طریق راه‌های تماس، به صورت آنلاین یا تلفنی، با همکاران این مجموعه ارتباط برقرار کرده و کار شستشو را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
Call Now Buttonتماس 1442