خدمات قالیشویی آنلاین نوین

برخلاف گذشته در دنیای امروز فاکتورهایی همچون زمان، پول و انرژی اهمیت بسیار زیاد دارند و افراد در تلاش هستند که با صرفه‌جویی در این فاکتورها زندگی بهتری داشته باشند. استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی در مقایسه با روش‌های سنتی شستشوی فرش، موکت، مبلمان و … می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آنها صرفه‌جویی در همین موارد است. امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه قالیشویی فعالیت کرده و خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه می‌کنند و این باعث سردرگمی افراد برای انتخاب شده است. یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد در انتخاب شرکت‌های قالیشویی به آن توجه می‌کنند فعالیت شرکت در بستر اینترنت است که بسیاری از امور را راحت‌تر می‌کند. قالیشویی نوین به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های قالیشویی تهران و کرج با بهره‌گیری از این بستر در تلاش است که رضایت مشتریان را به صورت حداکثری جلب کند. در ادامه مطلب به بررسی کامل خدمات این شرکت، قیمت قالیشویی آنلاین و نحوه ارتباط با مشتریان پرداخته می‌شود.

معرفی قالیشویی نوین و ویژگی‌های آن

قالیشویی نوین در حقیقت به عنوان یک قالی شویی ارزان و معتبر اولین بار در سال 1378 تأسیس شد و 3 دهه است که به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کند. رضایت و اعتماد حداکثری مشتریان به خدمات این شرکت باعث شده که امروزه 5 شعبه مختلف در نقاط مختلف تهران و کرج داشته باشد. قالیشویی نوین از جمله قالیشویی‌های مدرن و به‌روز کشور است که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است و مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  •       این شرکت زیر نظر اتحادیه قالیشویان کشور فعالیت می‌کند و از تمامی مجوزهای رسمی و قانونی برخوردار است.
  •       در جهت افزایش رفاه حال مشتریان 5 شعبه مختلف در نقاط مختلف تهران و کرج دارد.
  •       خدمات متنوع و متعددی به مشتریان ارائه می‌کند
  •       از مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات روز دنیا بهره می‌برد
  •       نیروهای شاغل در این مجموعه از مهارت، تخصص و سابقه بالایی برخوردارند
  •       تمامی هزینه‌های خدمات این شرکت بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان است.
  •       از روش‌ها و مواد شوینده مخصوص برای شستن هر وسیله‌ای استفاده می‌کند.
  •       خدمات در محل را برای رفاه بیشتر مشتریان خود ارائه می‌کند.
  •       در ایام و مناسبت‌های مختلف اقدام به ارائه تخفیف‌های ویژه در خدمات خود می‌کند و …

خدمات قالیشویی انلاین

قالیشویی آنلاین

در دنیای امروز که دنیای مجازی و دنیای اینترنت به بستر اصلی فعالیت شرکت‌های مختلف خدماتی تبدیل شده است، شرکت‌هایی که امکان استفاده از این بستر را فراهم نکرده باشند محکوم به شکست هستند. شرکت قالیشویی نوین در جهت خدمات رسانی راحت‌تر به مشتریان خود و افزایش رفاه حال آنها سایت انحصاری خود را راه‌اندازی کرده است و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه حضوری از خدمات قالیشویی آنلاین نوین استفاده کنند.

سفارش آنلاین قالیشویی در حقیقت یکی از خدمات آنلاین این شرکت است و افراد می‌توانند هرگونه خدمات مورد نظر خودشان از جمله درخواست قالیشویی، سایر خدمات قالیشویی، خدمات خشکشویی و مبلشویی و … را به صورت آنلاین ثبت کنند.

همچنین در وبسایت رسمی قالیشویی نوین خدمات دیگری به مشتریان عرضه می‌شود که مهم‌ترین آنها ارائه انواع مقالات آموزشی در حوزه فرش، مبلمان و شستشوی ارکان دکوراسیون خانگی است. با استفاده از خدمات آنلاین افراد می‌توانند بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی به خدمات مختلف این شرکت دسترسی داشته باشند و سفارشات خودشان را در هر ساعتی از شبانه‌روز ثبت کنند.

همچنین شرکت قالیشویی نوین برای ترغیب بیشتر مشتریان خود برای استفاده از خدمات آنلاین تلاش داشته که تخفیف‌هایی ویژه‌ای در قیمت قالیشویی آنلاین و سایر خدمات خود اعمال کند که می‌تواند صرفه اقتصادی مناسبی برای مشتری داشته باشد.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی نوین

قالیشویی نوین به عنوان ارزان‌ترین و بهترین قالیشویی تهران خدمات مختلفی همچون شستشوی انواع زیراندازها، ارائه خدمات خشک‌شویی، تعمیر و ترمیم فرش‌، اعلاشویی فرش‌ها، شستشوی مبل، آموزش و مشاوره، ارائه تخفیف‌های ویژه و … به مشتریان خود ارائه می‌کند و افراد می‌توانند لوازم خودشان در سریع‌ترین زمان ممکن تمیز نمایند. از جمله مهم‌ترین و بارزترین مزایای استفاده از خدمات این قالیشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       استفاده از خدمات این شرکت در کاهش چالش‌ها و دغدغه‌های افراد کمک ویژه‌ای کرده و به حفظ آرامش آنها کمک می‌کند.
  •       افراد می‌توانند در هزینه‌ها، انرژی و زمان خود صرفه‌جویی قابل توجهی کرده و به سایر امور خود رسیدگی کنند.
  •       این شرکت برای شستشو هر نوع زیرانداز و وسیله‌ای با توجه به نوع و جنس آن، میزان آلودگی‌ها و … از روش‌ها و مواد شوینده خاصی استفاده می‌کند.
  •       از آنجایی که این شرکت به دستگاه‌های به‌روز و مدرن مجهز شده است هیچگونه آسیب و خسارتی به فرش‌ها، موکت‌ها و … وارد نمی‌کند و به بهترین شکل ممکن آنها را شستشو می‌دهد.
  •       قیمت شستن فرش در این شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌ها به‌صرفه‌تر بوده و بر اساس هزینه‌های مصوب اتحادیه قالیشویان محاسبه می‌شود.
  •       در صورتی که فرش‌ها دچار آسیب و خسارت شده باشند توسط کارشناسان متخصص تعمیر و ترمیم شده و از توسعه آن جلوگیری خواهد شد.

جمع‌بندی نهایی

قالیشویی نوین به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های قالیشویی شناخته می‌شود که فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرده و در این چند دهه فعالیت همواره در تلاش بوده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. این شرکت در سال‌های اخیر توانسته بیشترین استفاده را از بستر اینترنت داشته باشد و با راه‌اندازی سایت انحصاری خدمات بیشتر و سریع‌تری به مشتریان خود ارائه کند. استفاده از خدمات آنلاین قالیشویی نوین می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد که مهم‌ترین آنها عدم نیاز به مراجعه فیزیکی، صرفه‌جویی در زمان و … است. همچنین قیمت قالیشویی آنلاین در قالیشویی نوین شامل تخفیف‌های ویژه‌ای است که می‌تواند انگیزه مضاعفی برای مشتریان و استفاده از این بستر باشد.

 

 

5 2 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
تماس 1442