مراحل راه اندازی قالیشویی

فرش ها یکی از اصلی ترین ارکان در هر منزلی به شما می روند. از دیرباز استفاده از فرش ها در منازل افراد علی الخصوص ایرانی ها رواج بسیار زیادی داشته است. به طوری که تقریباً در هر خانه ای وجود دارد و منزلی را بدون فرش نمی توان یافت. فرش ها معمولاً در مکان هایی قرار می گیرند که به شدت در معرض آلودگی و کثیفی هستند. به همین دلیل نیاز به شست و شوی آن ها نیز بسیار بالا می باشد. از این رو راه اندازی قالیشویی در کشور نیز افزایش یافته است.

در حال حاضر قالیشویی های بسیاری در تهران وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای کیفیت و عملکردهای مختلفی هستند. خدمات قالیشویی علاوه بر شست و شو و تمیز کردن فرش موارد دیگری را نیز در بر می گیرد. از جمله فعالیت های دیگر قالیشویی ها، رفوگری فرش، لکه بری و برطرف کردن مشکلات فرش و قالی نیز می باشد. این قالیشویی ها دارای دستگاه قالیشویی بوده و فرش ها را به خوبی و با بالاترین کیفیت تمیز کرده و می شویند. برای این که خدمات بهتری از یک قالیشویی دریافت نمایید، بهتر است قالیشویی معتبری را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

مراحل راه اندازی قالیشویی

قالیشویی نوین بهترین قالیشویی در تهران است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب اقدام به شست و شو و رفوگری فرش و ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان خود نموده است .
ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه قالیشویی و مراحل راه اندازی قالیشویی خوب در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب آن و به کار گیری مطالب آن در مواقع نیاز و راه اندازی یک قالیشویی بتوانید بهتر و موفق تر عمل نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای مطالعه راهنمای خرید پرده کلیک کنید.

راه اندازی قالیشویی قدم به قدم

  • برای راه اندازی قالیشویی در مرحله اول همانند شروع برای هر کسب و کار دیگری نیاز به تحقیق و بررسی دقیق است. عوامل متعددی برای این منظور باید مد نظر قرار بگیرند. یکی از ابتدایی ترین و در عین حال اصلی ترین موردی که شخص در هنگام راه اندازی باید در نظر بگیرد مرتبط با خود او و عبارت از توان جسمی و روحی و تیپ شخصیتی است.
  • در مرحله بعد در نظر گرفتن شهر و محل راه اندازی قالیشویی بسیار حائز اهمیت می باشد. به طوری که باید ظرفیت و تراکم جمعیت افراد ساکن در شهر را مد نظر قرار دهد. همچنین توان مالی مردم و آب و هوا و اعتقادات مذهبی و نظیر این ها نیز عواملی هستند که قبل از شروع و راه اندازی قالیشویی باید در نظر گرفته شود.
  • پس از این مراحل دریافت مجوز کسب است. مجوز تأسیس و راه اندازی قالیشویی باید از طریق وب سایت سازمان صنعت و معدن و تجارت در هر استان دریافت شود. برای انجام این کار مهم ترین مجوز مرتبط با تأییدیه از سوی شهرداری، سازمان محیط زیست و بخشداری و فرمانداری یا دهداری در مکان و محل مورد نظر است و ارائه مدارکی نظیر شناسنامه و کارت ملی و عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد لازم و ضروری می باشد.

افتتاح قالیشویی

  • در مرحله بعد پرداخت هزینه های مرتبط با احداث و ثبت قالیشویی می باشد. که با توجه به راه اندازی کسب و کاری جدید و دریافت مجوز ها پرداخت هزینه هایی خاص لازم و ضروری است.
  • در مرحله بعد انتخاب یکی اسم و نام مناسب برای قالیشویی می باشد. انتخاب نام حرفه ای و خوب یکی از مهم ترین اقدام و در عین حال ساده ترین آن ها است. اما این نام ارتباط مستقیمی با کسب و کار و درآمد فرد می تواند داشته باشد. به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت نمایید. معمولاً بسیاری از افراد در صنف قالیشویی از نام خانوادگی خود استفاده می نمایند. این نام برای ثبت لازم است تا فارسی باشد و در فرهنگ لغت دهخدا وجود داشته باشد. نام انتخابی برای قالیشویی باید عام پسند باشد تا به راحتی در زبان بچرخد و در حافظه باقی بماند. این کار باعث می شود تا به طور ناخودآگاه در ذهن افراد ثبت شود و باقی بماند. سعی کنید در زمان انتخاب نام برای راه اندازی قالیشویی خود به معنی اسم نیز توجه کنید تا حرفه ای تر و بهتر باشد.

هزینه راه اندازی قالیشویی

برای شروع و راه اندازی هر کسب و کاری هزینه ای خاص وجود دارد. راه اندازی قالیشویی نیز از این مورد مستثنی نیست. هزینه های مرتبط با راه اندازی قالیشویی را می توان در هزینه دریافت مجوزهای اولیه، هزینه ثبت شرکت و هزینه های مربوط به زمین و مکان مورد نظر برای راه اندازی قالیشویی در نظر گرفت.

همچنین هزینه های دیگری از جمله خرید دستگاه قالیشویی و مواد شوینده و مواد مورد نیاز به منظور کار با قالیشویی و هزینه کارگر و افراد ماهر به منظور رفوگری فرش و شست و شوی فرش ها همگی هزینه های راه اندازی قالیشویی می باشند. دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی قالیشویی خود شامل چندین دستگاه نظیر هیتر گرمخانه، پولیشر اتوماتیک، دستگاه نازل آب، آب گیر لوله ای فرش و کابل جمع کن فلت می باشند که هر کدام از آن ها هزینه ای مجزا و خاص خود را دارند.

هزینه راه اندازی قالیشویی

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در ابتدای این مقاله به آن اشاره نمودیم با توجه به پر مصرف بودن فرش ها نیاز به راه اندازی قالیشویی در کشور رو افزایش گذاشته است. راه اندازی هر کسب و کاری پیش از شروع نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در خصوص راه اندازی قالیشویی نیز وجود ملاک ها و معیار هایی نظیر توانایی جسمی و روحی و تیپ شخصیتی فرد، موقعیت جغرافیایی و نیاز مردم در منطقه مورد نظر، تراکم جمعیت و توان مالی و آب و هوای منطقه و … بسیار مهم است. پس از بررسی اولیه این اطلاعات و نتیجه گیری نهایی می توانید اقدام به راه اندازی قالیشویی معتبر و کارآمد نمایید.
قالیشویی نوین یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین قالیشویی ها در تهران می باشد که با به کار گیری دستگاه قالیشویی پیشرفته و استفاده از افراد ماهر و متخصص و مجرب اقدام به ارائه خدمات نظیر تمیز کردن فرش در منزل و شست و شوی آن و همچنین رفوگری فرش ها نموده است. شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها با همکاران ما در قالیشویی نوین تماس حاصل فرمایید و از خدمات و راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
تماس 1442