قالیشویی در گیشا تهران

قالیشویی‌ها راهکاری بهتر نسبت به شستشوی فرش در منزل هستند. در این مراکز با کمترین میزان مصرف آب و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات، قالی‌ها با کیفیت عالی شسته می‌شوند. امروزه مراکز قالیشویی در تمام شهرهای ایران به ویژه تهران فعالیت دارند. در منطقه گیشا تهران، مراکز شستشوی فرش خوبی مشغول به کار هستند که با استفاده از خدمات آنها می‌توانید فرش‌ها و موکت‌های خود را با بهترین کیفیت بشویید. مراکز مختلف قالیشویی تهران در گیشا با داشتن کارشناس‌های حرفه‌ای در زمینه شستشوی انواع فرش، به شما در داشتن فرش‌هایی نو و تمیز کمک می‌کنند.

 

معرفی قالیشویی تهران گیشا

گیشا منطقه‌ای در شمال غربی تهران است و جمعیت زیادی در آن ساکن هستند. مراکز خدماتی مختلفی در گیشا شروع به کار کرده‌اند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به قالیشویی‌ها اشاره کرد. این قالیشویی‌ها بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها را دارند و با استفاده از آنها انواع قالی، فرش و موکت را می‌شویند.

یکی از بهترین مراکز قالیشویی غرب تهران، قالیشویی نوین است. قالیشویی نوین عنوان شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین مرکز شستشوی فرش در منطقه گیشا را دارد. این مرکز با استفاده از کارشناس‌های حرفه‌ای و متخصص، فرش‌های شما را از هر گونه آلودگی و کثیفی تمیز می‌کند. در مرکز نوین انواع دستگاه‌های مختلف برای شستشوی فرش‌های مختلف نیز وجود دارد تا پرسنل با توجه به نوع و مدل هر نوع فرش، از دستگاه خاصی استفاده کنند.

شستشوی فرش‌ها نیاز به رعایت نکته‌های زیادی دارد. بی‌توجهی به این نکته‌ها باعث می‌شود فرش آسیب ببینید و عمر زیادی نکند. برای همین توصیه می‌کنیم به‌هیچ‌وجه خودتان فرش را در خانه نشویید و این کار را بر عهده متخصص‌های حرفه‌ای شستشوی فرش قالیشویی تهران در منطقه گیشا بگذارید.

متخصص‌های مجموعه نوین با تکیه بر علم روز و دانش فنی، تمام نکته‌های لازم برای حفظ سلامت فرش در حین شستشو را در نظر می‌گیرند. آنها از بهترین مواد نیز در شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کنند تا به بافت فرش هیچ‌گونه آسیبی نرسد.

قالیشویی منطقه گیشا

خدمات قالیشویی تهران منطقه غرب

در مراکز قالیشویی برخلاف تصور بسیاری از مردم، علاوه بر فرش، خدمات شستشوی اقلام دیگری مثل مبلمان نیز انجام می‌شود. مبلمان درست مثل فرش نیاز به رعایت اصول و نکته‌های خاصی دارد تا به‌طور کامل شسته شود و آسیبی نبیند. کارشناس‌های قالیشویی تهران نوین به تمام این نکته‌ها و اصول آگاه هستند و آنها را در شستن مبلمان در نظر می‌گیرند.

در قالیشویی نوین انواع تجهیزات برای شستشوی انواع مبلمان وجود دارد؛ مثلا تجهیزاتی که در این قالیشویی برای شستشوی مبل‌های چرمی استفاده می‌شود، نسبت به مبل‌های پارچه‌ای متفاوت است. بنابراین وقتی که مبلمان‌تان را به این مجموعه می‌فرستید، هیچ نگرانی بابت آسیب‌دیدگی آن حین شستشو نداشته باشید.

شستشوی پرده و خوشخواب از خدمات دیگر قالیشویی تهران منطقه غرب است. شستشوی پرده‌ها یا انواع پتو کاری سخت و مشکل است و معمولا همه چالش‌های زیادی با این کار دارند. قالیشویی نوین با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و مواد اولیه، به‌راحتی تمام این اقلام را می‌شوید و در سریع‌ترین زمان برایتان می‌فرستد. بنابراین بابت پرده و خوشخواب هم نگران نباشید و با کارشناس‌های این قالیشویی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

یکی دیگر از مهمترین خدمات قالیشویی تهران نوین ترمیم و تعمیر فرش‌ها و تابلو فرش‌های آسیب‌دیده است. بنابراین اگر فرش یا تابلوفرش‌تان زخمی شده، کافیست تا با کارشناسان قالیشویی نوین تماس بگیرید. آنها در سریع‌ترین زمان مشکل به‌وجودآمده برای فرش یا تابلو فرش را از بین می‌برند و آن را درست مثل روز اول تحویل‌تان می‌دهند.

در مرکز قالیشویی نوین تمامی خدمات و کارهای حساس و پیچیده‌ای که برای ترمیم و شستشوی فرش‌ها نیاز است نیز انجام می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رفوی فرش‌های نفیس، از بین بردن لکه‌های سخت یا حل مشکل ترکیب رنگ‌ها در فرش‌های دستباف اشاره کرد.

تجهیزات قالیشویی تهران غرب

تجهیزات قالیشویی تهران نوین خاصیت آنتی‌باکتریالی دارند و به ضدعفونی و تمیزی کامل فرش‌ها و سایر اقلام کمک می‌کنند. این تجهیزات مجهز به خشک‌کن نیز هستند و در سریع‌ترین زمان مراحل شستشوی فرش، مبل، پرده یا خوشخواب را به پایان می‌رسانند.

هر کدام از تجهیزات قالیشویی نوین برای هدف خاصی کاربرد دارند. کارشناس‌های این مجموعه از نحوه کار تمام این دستگاها آگاه هستند و با تکیه بر علم خود از آنها برای شستشوی فرش‌ها و محصولات دیگر استفاده می‌کنند.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی غرب تهران

مراحل شستشوی فرش‌ها در قالیشویی نوین بر اساس نوع و مدل فرش متفاوت است. در ادامه روش شستشوی هر کدام از انواع فرش‌ها را توضیح می‌دهیم:

شستشوی فرش ماشینی

شستشوی ماشینی در 5 مرحله انجام می‌شود:

  1. کارشناسی فرش
  2. غبارگیری
  3. شستن فرش
  4. آبگیری فرش
  5. خشک‌کردن فرش

شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف در 10 مرحله انجام می‌شود:

  1. کارشناسی فرش
  2. عبارگیری
  3. لکه‌برداری
  4. رنگ‌برداری
  5. قلم‌زنی
  6. ترمیم فرش
  7. شستشو
  8. آبکشی
  9. آبگیری
  10. خشک‌کردن

هزینه خدمات قالیشویی نوین تهران

هزینه خدمات قالیشویی نوین تهران به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه مهمترین آنها را لیست می‌کنیم:

  • متراژ موکت‌ها و فرش‌ها
  • جنس موکت‌ها و فرش‌ها
  • مدل موکت‌ها که می‌تواند نمدی، طرح فرش یا … باشد.
  • رنگ موکت
  • نوع مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش استفاده می‌شود.
  • نوع و مدل دستگاه‌هایی که قالیشویی برای شستشوی فرش‌ها از آنها استفاده می‌کند.
  • حمل‌ونقل
  • شیوه شستشوی فرش‌ها که می‌تواند به‌صورت سنتی یا مکانیزه باشد.
  • برخی قالیشویی‌ها مثل قالیشویی نوین خدمات شستشوی فرش در محل هم دارند که قیمت بیشتری بابت ارائه خدمات دریافت می‌کنند.

جمع بندی

در این مطلب درباره قالیشویی تهران نوین و خدمات آن صحبت کردیم. این قالیشویی که در منطقه گیشا تهران فعالیت می‌کند، خدمات و امکانات منحصربه‌فردی دارد. با اطمینان کامل می‌توانید فرش‌ها، مبلمان، پرده‌ها یا خوشخواب خود را به دست کارشناس‌های حرفه‌ای قالیشویی نوین بسپارید و مطمئن باشید که به‌طور کامل شسته و تمیز می‌شوند.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات قالیشویی تهران نوین در منطقه گیشا با کارشناس‌های مرکز تماس بگیرید. کارشناس‌های ما با صبر و حوصله به تمام سوال‌های شما پاسخ می‌دهند.

 

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
تماس 1442