قالیشویی قلهک تهران

افزایش استفاده افراد از خدمات قالیشویی برای شستن فرش ها، باعث شده مراکز متعددی در سطح شهر برای ارائه این خدمات تاسیس شوند. این روزها دیگر کسی وقت و انرژی کافی یا حتی فضای مناسب برای شستن قالی های خانه به صورت سنتی و دستی را ندارد.
در گذشته وجود حیاط امکان خوبی برای شستشوی سنتی تمامی فرش ها را به دست می داد اما امروزه گسترش خانه های آپارتمانی تقریبا چنین کاری را ناممکن کرده است. از طرفی سهولت دسترسی به خدمات قالیشویی و کیفیت شستشوی این مراکز اکثر آدم ها را ترغیب به استفاده از خدمات آنها کرده است.
قلهک یکی از معروف ترین مناطق شمال تهران است که در منطقه 3 شهرداری واقع شده. نواحی شمالی تهران به خاطر زیبایی و آب و هوای بهتری که دارند این روزها خیلی محبوب تر از گذشته هستند. منطقه قلهک امروز جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است. بنابراین ضروری است که مرکز معتبری در این محله باشد که بتواند خدمات قالیشویی را به ساکنان این محله و محله های مجاور در شمال تهران ارائه دهد.
قالیشویی نوین به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین قالیشویی در سطح تهران، شعبه ای هم در محدوده قلهک تهران دارد و خدمات متنوع خود را با بهترین کیفیت به ساکنین شمال تهران ارائه می دهد.

چرا از خدمات قالیشویی استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم عوامل متعددی مثل مشغله زیاد و خانه های آپارتمانی و غیره مردم را به استفاده از خدمات قالیشویی سوق داده است. استفاده از این خدمات از هر لحاظ می تواند به نفع مشتری باشد و مزیت های فراوانی داشته باشد. از جمله این مزایا می شود به موارد زیر اشاره کرد:
1.افراد می توانند در وقت و انرژی صرفه جویی کنند.
2. شستشوی فرش ها با بهترین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص انجام می شود.
3. خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند بسیار متنوع است.
4. امکان سفارش شستشو از طریق آنلاین وجود دارد.
5. کار با کیفیت و در سریع ترین زمان تحویل مشتری داده می شود.

قالیشویی قلهک تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

قالیشویی قلهک با ارائه خدمات متنوعی در خدمت اهالی مناطق شمال تهران است. از این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی در ابعاد مختلف
  • شستشوی فرش ها و تابلوفرش های نفیس و گرانقیمت
  • تعمیر و ترمیم فرش ها و تابلو فرش های آسیب دیده
  • خدمات اعلاشویی در صورت درخواست مشتری
  • شستشوی انواع موکت
  • شستشوی انواع مبل
  • شستشوی انواع پرده و خوشخواب
  • ارائه خدمات شستشو در محل
  • پشتیبانی و خدمات رسانی قوی و بیست و چهار ساعته

 

📞برای درخواست سرویس مورد نظر و دریافت مشاوره با شماره قالیشویی نوین تماس حاصل فرمایید📞

 

بهترین قالیشویی شمال تهران

شعبه قالیشویی نوین در قلهک به عنوان بهترین  قالیشویی شمال تهران از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. از شاخص ترین مزایا و ویژگی های این شرکت قالیشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهره مندی از نیروی کار متخصص و باتجربه و حرفه ای
  2. بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های مخصوص شستشو
  3. استفاده از مواد شوینده درجه یک و بدون ضرر
  4. تنوع در ارائه خدمات به مشتری
  5. امکان سفارش خدمات شستشو از طریق آنلاین
  6. داشتن مجوز فعالیت قانونی زیر نظر اتحادیه
  7. فعالیت بیست و چهار ساعته، حتی در تعطیلات

مواردی که ذکر کردیم در اعتبار و شناخته شدن قالیشویی قلهک تهران نقش بسزایی ایفا کرده اند. تجربه و اعتباری که طی مدت ها ارائه کار با کیفیت به مشتریان به دست آمده است.

قیمت قالیشویی در قلهک تهران

قالیشویی نوین یکی از مراکز قانونی است که تحت نظارت اتحادیه قالیشویان و با مجوز قانونی فعالیت می کند. این روزها که در همه جای تهران مراکز غیر قانونی با دریافت هزینه های نامعقول و ارائه کار بی کیفیت فعالیت میکنند، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت گم شدن فرش یا شستشوی بی کیفیت توسط مراکز غیر قانونی، شما نمی توانید موضوع را بصورت قانونی پیگیری و درخواست خسارت کنید. چون نامی از این موسسات در جایی ثبت نشده است.
قالیشویی نوین با فعالیت قانونی، تمامی قیمت ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان و تبصره هایی که در آن وجود دارد تعیین و دریافت می کند. بنابراین خیال شما می تواند بابت پرداخت هزینه منصفانه و دریافت کار با کیفیت راحت و آسوده باشد.

 

سخن آخر

قالیشویی نوین با سابقه طولانی در ارائه خدمات شستشوی فرش، موکت، مبل، پرده و خوشخواب تا کنون توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند و اعتبار و سابقه خوبی به دست آورد. این مجموعه با بهره گیری از نیروی متخصص و تجهیزات و مواد مرغوب و به روز، و همچنین مشتری مداری و تحویل به موقع کار، همواره در راه جلب رضایت متقاضیان کوشیده است.
ساکنین شمال تهران می توانند انواع فرش یا موکت و دیگر دارایی های ذکرشده را بدون هیچگونه نگرانی و با اطمینان از دریافت کار با کیفیت به قالیشویی قلهک تهران بسپارند. برای سفارش شستشو می توانید از طریق آنلاین اقدام کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید تا ضمن دادن مشاوره تخصصی به شما، درباره تعیین وقت شستشو و دیگر جزئیات اقدام کنند.

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
Call Now Buttonتماس 1442