قالیشویی در فرمانیه تهران

فرش، موکت، مبلمان، پرده، گلیم و … از جمله وسایلی هستند که نقش و اهمیت زیادی در دکوراسیون و تزئین داخلی منازل دارند و از آنجایی که این وسایل در طول زمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در معرض آلودگی و گردوغبار قرار دارند قطعاً به شستشو نیاز پیدا می‌کنند. امروزه برخلاف گذشته افراد امکانات، زمان و انرژی کافی برای شستشوی فرش‌ها و … در منزل را ندارند. خوشبختانه در سراسر کشور و در تمامی شهرها تعداد زیادی کارخانه‌های قالیشویی وجود دارند که می‌توانند به مشتریان خدمات متعددی ارائه بدهند.

وجود قالیشویی در فرمانیه تهران به ساکنین این محله از تهران این امکان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن فرش، موکت و مبلمان خودشان را شستشو داده و در هزینه‌ها، انرژی و زمان خود صرفه‌جویی کنند. قالیشویی فرمانیه به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین قالیشویی تهران شناخته می‌شود که در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و خدمات آن پرداخته خواهد شد.

قالیشویی در فرمانیه

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی فرمانیه

استفاده از خدمات شرکت قالیشویی فرمانیه در دنیای امروزی که کاملاً ماشینی و پرسرعت در حال گذر است می‌تواند مزیت‌های متعددی برای افراد داشته باشد که مهم‌ترین آنها موارد زیر هستند:

  • در زمان، انرژی و هزینه‌های افراد صرفه‌جویی می‌شود.
  • عملیات شستشوی فرش‌ها توسط افراد متخصص و تجهیزات اتوماتیک و مدرن انجام می‌شود.
  • برای هر فرشی متناسب با نوع آن، نوع الیاف و بافت، میزان آلودگی‌ها، نوع رنگ‌بندی و … از روش‌ها و مواد شوینده مختلف استفاده می‌شود.
  • درصورتی‌که فرش‌ها آسیب دیده باشند توسط نیروهای متخصص و ماهر ترمیم و تعمیر می‌شوند.
  • تمامی مراحل فرش به‌صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

خدمات قالیشویی در فرمانیه

فرمانیه از جمله محله‌های مهم و مرفه نشین منطقه یک تهران در شمیران است وجود یک شرکت قالیشویی برای خدمت‌رسانی برای ساکنین آن اهمیت بالایی دارد. از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات این قالیشویی در شمال تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی انواع فرش‌های دستبافت، فرش‌های ماشینی، فرش‌های ابریشمی، موکت‌ها، تابلو فرش‌ها
  • ترمیم و تعمیر انواع فرش‌های آسیب دیده و برطرف کردن انواع پارگی‌ها
  • رنگ‌برداری و لکه‌برداری از سطح انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت
  • ارائه خدمات مختلف به‌صورت شبانه‌روزی به مشتریان
  • فراهم کردن امکان سفارش گیری آنلاین برای مشتریان
  • خشک‌شویی مبلمان در محل با استفاده از تجهیزات اتوماتیک
  • ارائه مشاوره‌های رایگان به مشتریان توسط کارشناسان متخصص و مجرب

قالیشویی نوین در فرمانیه

کارخانه قالیشویی نوین به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های قالیشویی در تهران اولین بار فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرد و در این چند دهه فعالیت خود همواره در تلاش بوده است که خدمات متنوع و متعددی به مشتریان خود ارائه کرده و رضایت حداکثری آنها را جلب کند. این شرکت در شهر تهران 5 شعبه اصلی و در شهر کرج نیز دارای یک شعبه است. یکی از شعبات اصلی قالیشویی نوین در محله فرمانیه بوده که به مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات و دستگاه‌ها تجهیز شده است و خدمات گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کند.

ویژگی‌های قالیشویی فرمانیه

از آنجایی که شرکت‌های قالیشویی به عنوان یک کسب‌وکار پردرآمد و سودآور شناخته می‌شوند امروزه شرکت‌های مختلفی در این زمینه در حال فعالیت بوده و خدمات متنوع و متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کنند و این باعث می‌شود که افراد به راحتی قادر به انتخاب یک قالیشویی مناسب و مطمئن نباشند. با توجه به آنکه فرش‌ها خصوصاً فرش‌های دستبافت از لوازم ارزشمند و قیمتی منازل به شمار می‌روند افراد باید از اعتبار، سابقه و ویژگی‌های قالیشویی مطمئن شوند و سپس از خدمات آنها استفاده کنند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی فرمانیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این قالیشویی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت می‌کند و مجوزهای رسمی و قانونی مورد نیاز برای فعالیت را دریافت کرده است. درصورتی‌که هرگونه مشکلی در روند شستشوی فرش‌ها و … پیش بیاید افراد می‌توانند از طریق مجاری قانونی آن را پیگیری کنند.

قالیشویی در فرمانیه می‌تواند خدمات متعدد و متنوعی همچون شستشوی فرش‌ها، خشکشویی مبلمان، لکه‌گیری و تعمیر فرش‌ها، ترمیم آسیب‌دیدگی‌های فرش و … به مشتریان ارائه کند.

  • تمامی مراحل شستشوی فرش‌ها از گردگیری تا خشک‌کردن آنها توسط نیروهای متخصص و با سابقه و با استفاده از دستگاه و تجهیزات خودکار و نیمه‌خودکار انجام می‌شود.
  • نیروها و کادری مجرب در این قالیشویی فعالیت دارند و تمامی مراحل حمل‌ونقل و شستشو تحویل نهایی فرش‌ها را به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهند.
  • تمامی هزینه‌هایی که از مشتریان دریافت می‌شود بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان برآورد می‌شود.
  • از انواع مواد شوینده خصوصاً مواد شوینده نانو برای شستن انواع فرش‌ها بر اساس نوع الیاف آنها استفاده می‌شود.
  • مسئولیت تمامی لوازم وسایل دریافت شده از مشتریان را کاملاً بر عهده خواهد گرفت.
  • تمامی مراحل شستشوی فرش‌ها از دریافت تا تحویل با نهایت سرعت انجام خواهد شد.
  • امکان ارتباط راحت مشتریان با کارشناسان و نیروهای متخصص قالیشویی از طریق سایت رسمی و تلفن شبانه‌روزی فراهم ‌شده است.

جمع‌بندی نهایی

شرکت‌های قالیشویی امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده‌اند و خدمات متنوع و متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. استفاده از خدمات چنین شرکت‌هایی می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زمان و انرژی افراد شود. قالیشویی در فرمانیه از مجهزترین شرکت‌های قالیشویی در تهران به شمار می‌رود که زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت داشته و خدمات متنوعی به مشتریان خود عرضه کرده و از نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن روز دنیا بهره می‌برد.

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
تماس 1442