قالیشویی در افسریه تهران

وجود مراکز قالیشویی در زندگی های پر دردسر و پر مشغله امروزی واقعا نعمتی است. کم کردن زحمت شستشوی فرش و موکت از سر خانواده ها چیز کمی نیست. به خصوص خانواده های ایرانی که ذاتا علاقه زیادی به فرش دارند و در خانه هایشان همواره چندین فرش و قالیچه دستباف یا ماشینی  وجود دارد. 

امروزه دیگر نیازی به دنگ و فنگ حیاط و شلنگ و پودر شستشو و صرف انرژی نیست… تنها یک تماس کافی است که نیروی مسئول بیاید و فرش های شما را ببرد و چند روز بعد شسته شده و با بهترین کیفیت تحویل شما دهد. در تمام طول این مدت می توانید آسوده در خانه خود استراحت کنید و یا به کارهای مهم تری بپردازید. این مراکز قالیشویی در همه نقاط تهران و شهرستان ها وجود دارند. 

منطقه افسریه تهران یکی از شلوغ ترین و پر جمعیت ترین مناطق جنوب شهر است. منطقه ای با کلی خیابان و کوچه و پس کوچه های تو در تو و انواع خانه های قدیمی یا آپارتمان و شهرک. طبیعتا این منطقه بزرگ و پر جمعیت نیاز به یک مرکز قالیشویی معتبر دارد تا بتواند نیازهای اهالی محل را به خوبی پاسخ دهد. 

قالیشویی نوین علاوه بر قسمت های دیگر تهران، شعبه ای هم در افسریه به عنوان قالیشویی جنوب تهران دارد. این مرکز معتبر همواره سعی کرده تا رضایت و خشنودی اهالی شهر بزرگ تهران را جلب کند. 

 

قالیشویی در افسریه تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

مرکز قالیشویی نوین در افسریه تهران علاوه بر خدمات شستن فرش، خدمات گوناگون دیگری را به متقاضیان ارائه داده و نیازهای مختلفی را برطرف می کند. طبیعتا قالیشویی جنوب تهران باید بتواند در زمینه های گوناگونی پاسخگو و کارآمد باشد. در این قسمت به خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد اشاره خواهیم کرد. 

  • شستشوی فرش های دستباف در ابعاد مختلف
  • شستشوی فرش های ماشینی در ابعاد مختلف
  • شستشوی فرش های نفیس و تابلوفرش
  • تعمیر و ترمیم و رفوی انواع فرش
  • اعلاشویی فرش ها به درخواست مشتری
  • شستشوی انواع موکت با جنس های مختلف
  • شستشوی انواع مبلمان پارچه ای و چرم و غیره
  • شستشوی انواع پرده و خوشخواب

 

بهترین قالیشویی جنوب تهران چه مزایایی دارد؟

قالیشویی نوین به عنوان بهترین قالیشویی تهران از مزایای زیادی برخوردار است که در درازمدت توانسته اعتماد مشتریان را به دست آورد. در این قسمت به مهم ترین ویژگی ها و مزایای این مرکز قالیشویی اشاره می کنیم. 

1.این قالیشویی از نیروها و کارکنان متخصص و با تجربه ای برخوردار است.
2. قالیشویی نوین از مواد شوینده درجه یک استفاده می کند. 
3. قالیشویی نوین  از به روز ترین و با کیفیت ترین تجهیزات و دستگاه ها در شستشوی فرش و غیره استفاده می کند.
4. تنوع و گستردگی ارائه خدمات این قالیشویی می تواند طیف زیادی از نیازهای شما را تامین کند.
5. ارائه خدمات شستشو در محل توسط قالیشویی نوین شما را از زحمت و هزینه حمل و نقل معاف می کند.
6. این قالیشویی از پشتیبانی بیست و چهار ساعته برخوردار است.
7. ارائه خدمات آنلاین توسط نوین، امکان سفارش دادن و اطلاع از انواع خدمات و کیفیت کار این مرکز را برای شما آسان کرده است.
8. شما می توانید قبل از سفارش کار، از مشاوره رایگان کارکنان متخصص این قالیشویی بهره مند شوید.
9. قالیشویی نوین یک قالیشویی معتبر و قانونی است. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر و بدون نگرانی دارایی خود را به آن بسپارید.
10. قالیشویی نوین تحت نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت می کند. بنابراین قیمت ها در این مرکز بر اساس نرخ مصوبه اتحادیه است و دستمزد اضافه تری دریافت نمی کند. 

 

قیمت قالیشویی در جنوب تهران

همانطور که اشاره کردیم قالیشویی نوین تحت نظر اتحادیه فعالیت می کند. این نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که این روزها با افزایش تعداد قالیشویی های نا معتبر و غیر قانونی میزان کلاهبرداری و دزدی به شدت زیاد شده، به خصوص در ایام نزدیک عید نوروز که همه در صدد خانه تکانی و شستن فرش های منزلشان برمی آیند. 

قالیشویی های قانونی موظف هستند که دستمزدی مطابق قیمت مصوبه و تبصره های قانونی آن دریافت کنند. بنابراین کسی در این مراکز نمی تواند از شما دستمزدهای نامعقول و هنگفت دریافت کند. از طرفی، با اقدام از طریق مراکز قانونی، در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، می توانید آن را از طریق قانون پیگیری کنید. 

 

سخن آخر

در این نوشته سعی کردیم شعبه قالیشویی جنوب تهران را به شما معرفی کنیم و از خدمات و مزایای آن بگوییم. قالیشویی نوین در اقصی نقاط تهران مثل صادقیه، قلهک، نازی آباد، عبدل آباد، شهرک غرب، قیطریه، نارمک، شهر ری، جنت آباد، تجریش، لویزان، پونک، تهرانپارس، پاسداران، و دیگر نقاط شعبه دارد و خدمات ارائه می دهد. 

این مرکز همواره کوشیده تا با ارائه بهترین کیفیت و تحویل به موقع کار اعتماد و رضایت شما عزیزان را جلب کند. شما می توانید از سایت قالیشویی نوین بازدید کرده و برای سفارش شستشوی انواع فرش، موکت، مبلمان، پرده یا خوشخواب به صورت آنلاین و یا تلفنی از طریق قالیشویی نوین اقدام کنید. 

 

 

 

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
تماس 1442