قالیشویی جنت آباد تهران

فرش یکی از مهم‌ترین وسایل خانه بوده که بیشترین استفاده هم از آن می‌شود. بنابراین انتخاب بهترین قالیشویی تهران که بتواند فرش‌ها را به دقت شسته و تمیز کند، اهمیت زیادی دارد. قالیشویی جنت آباد تهران، برای ساکنین محله جنت آباد یک گزینه در دسترس و بسیار حرفه‌ای محسوب می‌شود.

مزایای قالیشویی در محل شما

انجام کار قالیشویی در نزدیکی محل شما، مزایای زیادی دارد. اول از همه اینکه نیازی به صرف هزینه حمل و نقل ندارید و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به قالیشویی دسترسی داشته باشید. این موضوع به خصوص در زمان‌های شلوغی مانند اسفند و شهریور ماه اهمیت بیشتری دارد.

علاوه بر این اگر قالیشویی این خدمات را ارائه دهد، شستشوی فرش‌ها را در منزل انجام دهید. این مساله تنها در صورتی امکان پذیر بوده که قالیشویی در محله شما باشد.

مزیت مهم دیگر این بوده که چون فرش‌ها به صورت مکانیزه شستشو داده و خشک می‌شوند، الیاف فرش آسیب نمی‌بیند. بنابراین عمر فرش طولانی‌تر خواهد شد. این مزیت فقط با مراجعه به یک قالیشویی باکیفیت و شناخته‌شده امکان پذیر است.

از بین بردن لکه‌های غذا و نوشیدنی روی فرش هم عملی تخصصی و جدا از شستشوی آن است. با استفاده از روش‌های مختلف این لکه‌ها پاک شده و بعد کل فرش شسته می‌شود. بعد از شستشوی کامل هم به کمک دستگاه خشک می‌شود تا رطوبت داخل بافت باقی نماند.

خدمات قالیشویی جنت آباد

ویژگی‌های یک قالیشویی خوب

اولین ویژگی یک قالیشویی خوب، نحوه مدیریت و برخورد کارکنان مجموعه با مراجعین است. با داشتن یک مدیریت خوب، تمام کارها منظم انجام شده و هیچ اشتباهی در سفارش‌گیری رخ نمی‌دهد. در مرحله بعدی، نحوه شستشو فرش‌های ماشینی و دستباف اهمیت پیدا می‌کند.

به دلیل تفاوت بافت و رنگ، باید از ترفندهای متفاوتی برای شستشوی هر کدام بهره برد و یک قالیشویی خوب باید این روال را در نظر داشته باشد. از طرفی مدت زمان توافق شده برای شستشو نیز همیشه دقیق بوده و در زمان گفته شده تحویل گرفته و در زمان مشخص به صورت لول شده و با کاور تحویل مشتری می‌شود.

یک قالیشویی خوب در صورت مشاهده پوسیدگی در فرش یا هرگونه مشکل، مشتری را مطلع کرده و تنها در صورت رضایت او، کار خود را آغاز می‌کند. استفاده از بهترین مواد شوینده و باکیفیت در کنار استفاده از آبی پاکیزه و تمیز، یکی از مهم‌ترین معیارها برای تشخیص یک قالیشویی خوب است.

بهترین قالیشویی در جنت آباد

همانطور که گفته شد، یک قالیشویی خوب دارای ویژگی‌های مشخصی است و حتی اگر یکبار نیز از خدمات آن‌ها استفاده کرده باشید، متوجه تفاوت آن مجموعه با دیگر همکاران خواهید شد. محله جنت آباد که در غرب تهران قرار گرفته، دارای جمعیت بسیار زیادی است و به سه بخش شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم شده است. پیدا کردن یک قالیشویی معتبر و باکیفیت در این منطقه بسیار مهم است.

قالیشویی نوین با سال‌ها تجربه در زمینه شست‌وشوی فرش، همیشه سعی کرده تا نظر مثبت مراجعین خود را جلب کرده و از بهترین کارشناسان این صنعت در تمامی بخش‌ها استفاده کند. تلاش این مجموعه به این سمت بوده است که در تمامی پروژه‌ها موفق عمل کرده و به بهترین قالیشویی غرب تهران در محله جنت آباد تبدیل شود.

خدمات قالیشویی نوین جنت آباد

قالیشویی نوین فعالیت خود را از سال 78 آغاز کرده و بیش از دو دهه سابقه کاری دارد. علاوه بر این شعب مختلفی در غرب و شرق تهران داشته تا مشتریان تجربه راحت‌تری داشته باشند. برای درخواست مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تلفن 1442 تماس بگیرید. همچنین اگر در جنت آباد ساکن هستید می‌توانید با شماره قالیشویی  ۰۲۱-۴۴۴۴۴۱۲۷ تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن فرش‌های شما شسته شوند.

این قالیشویی در تهران 5 شعبه داشته که به تازگی شعبه کرج نیز تاسیس شده است. علاوه بر شستشو، خدماتی نظیر رنگ برداری فرش، رفو و بازسازی و همچنین ریشه زنی فرش و قالی هم در این قالیشویی انجام می‌شود.

 

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
Call Now Buttonتماس 1442