شستشوی مبل

آیا می‌دانید شستن مبلمان بدون دستگاه چه خسارتی را در پی دارد؟

شستشوی مبل، یکی از خدمات قالیشویی نوین، به عنوان بهترین قالیشویی در تهران است که در محل انجام می‌شود. تیم قالیشویی نوین، مراحل شستن مبل را در محل سکونت شما و با روش خشکشویی مبلمان انجام می‌دهد. ابزارآلات و دستگاه‌هایی که توسط نوین استفاده می‌شوند، از آسیب دیدن مبل‌های شما جلوگیری می‌کنند و شما می‌توانید مدت کوتاهی پس از شسته شدن مبل خود، از آن استفاده کنید

خدمات مبلمان قالیشویی نوین

مراحل شستن مبل در قالیشویی نوین

مبلمان یکی از اجزای اصلی در دکوراسیون یک منزل به حساب می‌آیند و امکان کثیف شدن آن‌ها بالاست. زیرا در طول شبانه روز برای کارهای مختلف مانند مطالعه کتاب، تماشای تلویزیون و … کاربرد دارند. همین موضوع سبب می‌شود تا زود به زود نیاز به تمیز کردن مبلمان داشته باشیم. در گذشته این کار به سختی انجام می‌شد. زیرا وسایل و ابزارآلات لازم به ندرت در دسترس بود. برای مثال برای تمیز کردن مبلمان از نوع پارچه‌ای، باید روکش آن جدا شده و سپس مرحله شستشو شروع می‌شد. در ادامه روش‌های امروزی شستن مبل را بیشتر بررسی می‌کنیم.

خدمات خشکشویی مبلمان اداری قالیشویی نوین

شستن مبل در قالیشویی

اگر امتحان کرده باشید، به خوبی می دانید که تمیز کردن مبلمان در خانه کار بسیار سخت و تخصصی است. تنها یک اشتباه کوچک در انتخاب ماده تمیز کننده می تواند منجر به ایجاد لکه هایی سخت و زشت روی مبل شما شود که تمیز کردن آن گاهی از لکه های قبل نیز سخت تر است. پارچه‌های مبلی جنس های مختلفی دارند. برای تمیز کردن هر نوع پارچه ای باید از روش مناسبی استفاده نمود.

به همین دلیل شستشوی مبل در خانه معمولا جز ایجاد لکه‌های جدید و خراب شدن پارچه مبلی سودی برایتان نخواهد شد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد برای تمیز کردن مبلمان خود از خدمات قالیشویی کمک بگیرند. قالیشویی ها با شناسایی جنس مبل شما و انتخاب روش و شوینده مناسب لکه‌های روی پارچه مبلی را از بین می‌برند و ظاهری زیبا و تمیز به مبل شما می‌بخشند.

خشکشویی مبلمان در قالیشویی نوین

قالیشویی نوین، از دستگاه‌‌های مخصوص مبلشویی برای شستشوی مبل شما استفاده می‌کند.. یکی از این دستگاه‌ها، مخصوص شستشوی مبل است و دیگری برای خشک کردن آن کاربرد دارد. در این روش، به کمک دستگاه‌های وکیوم شستشوی مبل شما انجام می‌شود. با ارائه خدمات خشکشویی در منزل در عرض چند دقیقه مبلمان منزل و محل کار شما را تمیز می کنند و شما می توانید بعد از خشکشویی مبلمان به راحتی از آن استفاده کنید. برای درخواست این خدمات کافیست با شماره قالیشویی مراحلی که قالیشویی نوین برای تمیز کردن مبل شما طی می‌کند، به شرح زیر است. • لکه گیری و غبارگیری
• از بین بردن پرزهای روی پارچه مبل
• بررسی جنس مبلمان
• تعیین نوع لکه‌های ایجاد شده
• انتخاب ماده مناسب برای از بین بردن لکه‌ها
• شستشوی کامل مبل

شستشوی مبل
شستشو در محل

مزیت استفاده از خدمات شستشوی مبل

از مهم ترین نقاط قوت استفاده از خدمات خشکشویی منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• شستشوی آسان و سریع مبل
• از بین بردن لکه ها در مدت زمان کوتاه
• استفاده از تجهیزات مناسب برای شستن و خشک کردن پارچه مبلی
• استفاده از شوینده مناسب که آسیبی به بافت مبل وارد نمی کند
• امکان استفاده از مبل بعد از خشکشویی مبلمان
• عدم نیاز به جابجایی مبلمان
• امکان شستشوی مبل در منزل
• عدم آسیب به پارچه مبلی
• هزینه به صرفه خشکشویی مبلمان

خشکشویی مبلمان خانگی​

برای خشکشویی مبل در منزل از دستگاه مخصوص مبل شویی به همراه شوینده‌های مناسب استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از یک فرچه نرم تمام زوایای مبلمان را به راحتی تمیز می کند و هرگونه لکه و آلودگی را از روی آن پاک می نماید.
برای تمیز کردن مبل به روش خشکشویی از آب استفاده نمی شود و روند تمیز کردن مبلمان با استفاده از دستگاه و مواد شیمیایی مخصوصی انجام می شود.
کلیه مراحل شستشوی مبل به روش خشکشویی توسط یک کارشناس انجام می گردد تا به بافت و رنگ پارچه مبلی آسیب وارد نشود.

شستشوی مبل در منزل
خدمات خشکشویی مبلمان اداری قالیشویی نوین

شستن مبل اداری

شستشوی مبل‌های اداری به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی و تمیز به نظر رسیدن محیط کاری اهمیت زیادی دارد. به طور معمول برای تمیز کردن مبلمان اداری قبل از هر چیزی باید جنس مبلمان را مد نظر قرار داد. از طرف دیگر شستن مبلمان می تواند به بافت پارچه آن آسیب بزنند و از طرفی نیاز به زمان زیادی برای خشک شدن دارد و موجب ایجاد بوی نامطبوع در مبل می شود. اما بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان اداری استفاده از خشکشویی است. برای خشکشویی مبل های اداری باید از شرکت‌های خدماتی کمک بگیرید. در این روش هیچ نیازی به شست و شو و جابجا کردن مبل‌ها نیست. متخصصان نظافت با استفاده از یک دستگاه کوچک و مخصوص هر نوع جنس مبلمان را تمیز می کنند و شما می توانید بعد از ۱ تا ۲ ساعت به راحتی از آن استفاده کنید.

تحویل مبلمان با ضمانت سلامت

همانطور که گفتیم، شستن مبل نیاز به مهارت و ابزارآلات خاص دارد. مخصوصا مبل‌های پارچه‌ای کارکرده که دوام پارچه‌ی نو را ندارند. قالیشویی نوین، با حساسیت بالا و دقت کافی به مبلمان شما رسیدگی کرده و با مواد شوینده مناسب با جنس مبل شما، از آسیب دیدن مبلتان جلوگیری می‌کند. خدمات شستشوی مبلمان خود را در سراسر خود ارائه میدهد شما میتوانیدشعب قالیشویی نوین را بررسی کنید و نزدیک ترین شعبه به خود را انتخاب کنید.

قیمت قالیشویی

قیمت شستشوی مبلمان

قیمت ‌شستشوی مبلمان چقدر است؟ مبلمان جزو قیمتی‌ترین اشیا در هر خانه‌ای هستند و نباید به دست افراد مبتدی شسته شوند. در شستشوی مبل‌ها باید به نکته‌ها و اصول خاصی دقت داشت که افراد مبتدی از آن آگاه نیستند. اگر هیچ علم و دانشی در زمینه ‌شستشوی مبل‌ها ندارید و می‌خواهید این وسایل را بشویید، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آنها بزنید. بنابراین باید مبل‌ها را نزد متخصص‌ها و افراد حرفه‌ای در مبل‌شویی ببرید. اما قیمت ‌شستشوی مبل‌ها در این مراکز چگونه تعیین می‌شود؟

عوامل تاثیرگذار در قیمت مبل شویی

قیمت ‌شستشوی مبلمان چقدر است؟ مبلمان جزو قیمتی‌ترین اشیا در هر خانه‌ای هستند و نباید به دست افراد مبتدی شسته شوند. در شستشوی مبل‌ها باید به نکته‌ها و اصول خاصی دقت داشت که افراد مبتدی از آن آگاه نیستند. اگر هیچ علم و دانشی در زمینه ‌شستشوی مبل‌ها ندارید و می‌خواهید این وسایل را بشویید، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آنها بزنید. بنابراین باید مبل‌ها را نزد متخصص‌ها و افراد حرفه‌ای در مبل‌شویی ببرید. اما قیمت ‌شستشوی مبل‌ها در این مراکز چگونه تعیین می‌شود؟

جنس و نوع مبلمان

نوع و مدل مبل‌ها در تعیین قیمت هزینه ‌شستشوی آنها تاثیرگذار است. اینکه مبل‌های شما پارچه‌ای یا چرمی هستند، در انتخاب شیوه ‌شستشوی تاثیر زیادی دارد. برخی مبل‌ها باید با احتیاط زیادی شسته شوند، در غیر این صورت آسیب می‌بینند و خراب می‌شوند. بنابراین مراکز ‌شستشوی فرش هزینه بیشتری بابت ‌شستشوی آنها نسبت به مبل‌های معمولی می‌گیرند.

مواد شوینده مبل

برای هر مبلی نیاز است تا از مواد مخصوص استفاده کنید، بنابراین مواد شوینده هزینه مبل‌شویی را تغییر می‌دهند. در شستشوی بعضی از مبل‌ها نیاز است تا از مواد شوینده به‌خصوصی استفاده شود که قیمت زیادی دارند. بنابراین اگر کارشناس‌ها تشخیص دهند که بهتر است از این مواد در ‌شستشوی مبل‌های خود استفاده کنید، قاعدتا باید هزینه بیشتری هم بپردازید.

زمان ‌شستشوی مبل ها

در صورتی که اگر در زمان‌های عادی به مبل‌شویی‌ها بروید، هزینه زیادی از شما دریافت نمی‌کنند. بنابراین زمان هم در قیمت مبل‌شویی تاثیر زیادی دارد. حال با فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت ‌شستشوی مبلمان آشنا هستید. هر مبل‌شویی ممکن است فاکتورها و مولفه‌های دیگری هم برای تعیین قیمت داشته باشد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید به مراکز ‌شستشوی مبل بروید، حتما قیمت‌های آنها را با هم بررسی کنید. البته برخی مبل‌شویی‌ها به‌دلیل کیفیت پایین خدمات، قیمت پایین‎‌تری هم دارند که این نکته را در زمان انتخاب مرکز مبل شویی نباید از قلم بیندازید.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات

هر چند تعرفه و قیمت ‌شستشوی مبل‌ها را اتحادیه بری شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مبل‌شویی تعیین می‌کند، اما با این حال برخی شرکت‌ها قیمت پایین‌تری نسبت به شرکت‌های دیگر دارند. اگر می‌خواهید مبلمان خود را بشویید، به تجهیزات، مهارت و نوع خدمات مبلشویی‌ها دقت کنید. آنها بر اساس همین موارد قیمت و تعرفه کاری‌شان را محاسبه و تعیین می‌کنند. هر چه یک مبل‌شویی از دستگاه‌های پیشرفته‌تری استفاده کند، کارشناس‌های حرفه‌ای‌تری داشته باشد و خدمات حرفه‌ای تری ارائه دهد، تعرفه بالاتری بابت ارائه خدمات دارد.

چرا قالیشویی نوین؟

قالیشویی نوین یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین قالیشویی های تهران است که برای شستن انواع فرش، قالی و مبلمان از جدیدترین و به روز ترین تجهیزات استفاده می‌کند. از طرف دیگر کمک گرفتن از کارشناسان حرفه ای و کادری مجرب موجب شده تا قالیشویی نوین بتواند خدماتی بسیار باکیفیت و رضایت بخش به مشتریان ارائه دهد. یکی از بهترین تسهیلاتی که قالیشویی نوین برای مشتریان خود در نظر گرفته، امکان سفارش آنلاین خدمات است. شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و از 20 درصد تخفیف نیز بهره مند شوید.

سوالات متداول

سوالاتی که قبل سفارش شاید برای شما پیش بیاید.

ما مکش دستگاه را متناسب با حساسیت مبلمان شما تنظیم می‌کنیم. برای همین جای هیچگونه نگرانی نیست. کوچکترین آسیبی به اجناس ارزشمند شما وارد نخواهد شد.

به طور کلی بعد شستن انواع مبل و تمیز کردن مبل چرم به روش خشکشویی از دستگاه هایی مخصوص برای خشک کردن مبلمان استفاده می شود. اما برای جلوگیری از چرکتاب شدن پارچه مبلی و همچنین عدم جذب مجدد آلودگی بهتر است تا چند ساعت از آن استفاده شود. در روش خشکشویی رطوبت حاصل از شستشو به وسیله دستگاه های وکیوم تا 90 درصد از سطح مبلمان پاک می شود. اما برای جلوگیری از آسیب به بافت پارچه و کثیف شدن مبلمان بهتر است تا چند ساعت روی مبل ننشینید تا کاملا خشک شود.

دستگاه مبل شویی یک دستگاه مکانیزه است که به کمک آن سطوح افقی و عمودی مبل به راحتی شسته می‌شود. این دستگاه یک مخزن برای جمع‌آوری آب تمیز دارد و یک مخزن هم برای آب کثیف. یک موتور مکنده قوی هم هست که عمل مکش آلودگی‌ها و ذرات بر عهده آن است. کمپرسور دستگاه وظیفه تولید کف را بر عهده دارد. یکی از مزیت‌های مهم دستگاه مبل شویی، تولید فوم و کف می‌باشد. غلظت زیاد فوم روی مبل می‌ماند و آلودگی‌ها را در خودش حل می‌کند.
دستگاه مبل‌شویی بخاطر قدرت شست و شوی زیاد خود معمولا طرفداران زیای نیز دارد. قالیشویی نوین با بهره‌مندی از دستگاه‌های به روز دنیا بدون هیچ آسیبی مبلی تمیز به شما تحویل می‌دهد.

قالیشویی نوین کلیه عملیات خشکشویی مبل تخت خوابشو، خشکشویی موکت و موکت شویی، شست و شوی تشک خوشخواب و صندلی‌های شما را بر عهده خواهد گرفت.

با توجه به تعداد مبلمان شما و جنس آن، هزینه شست و شو نیز متفاوت خواهد بود. خشکشویی مبل در منزل تهران نیز قیمت مصوبه خود را دارد.

معمولا سه الی چهار ساعت بعد از خشکشویی مبلمان می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

Call Now Buttonتماس 1442