خدمات قالیشویی

از آنجا که ما با به کارگیری کارشناسان زبده و استفاده از دستگاه‌های مجهز در کارخانه قالیشویی نوین توانسته‌ایم بازخورد مثبتی را از سوی مشتریان عزیز دریافت نماییم؛ سعی خود را بر آن گذاشتیم تا به عنوان بهترین قالیشویی تهران خدمات متنوع و گوناگونی را در زمینه قالیشویی با نهایت کیفیت به همشهریانمان ارائه کنیم. درخواست بهره‌مندی از این خدمات به صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌شود و محدودیتی در اجرا آن‌ها وجود ندارد.

خدمات خشکشویی در قالیشویی نوین

چرا خدمات قالیشویی نوین؟

خدمات مرکز قالیشویی نوین انواع و طیف گسترده ای را در بر می گیرد و تنها محدود به شستشوی قالی و موکت نمی شود. از انواع خدمات این مرکز می توان به شستشوی فرش دستباف و فرش ماشینی، خدمات اعلاشویی به درخواست مشتری، شستشوی انواع موکت، شستشوی فرش های نفیس و تابلوفرش های گرانقیمت، تعمیر و ترمیم فرش ها و تابلوفرش های آسیب دیده، شستشوی انواع مبلمان، و شستشوی پرده و خوشخواب اشاره کرد. کارکنان قالیشویی نوین شامل افراد آموزش دیده و با تجربه و متخصص می شود. شما می توانید کارهای حساس و پیچیده ای مثل رفوی فرش های نفیس، زدودن لکه های سمج و سخت، و یا حل مشکل قاطی شدن رنگ در فرش های دستباف را با اطمینان خاطر به این نیروهای متخصص بسپارید تا سلامت و درخشندگی فرش شما را به آن برگردانند. همانطور که اشاره کردیم به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن و با کیفیت و همچنین مواد شوینده مناسب و مرغوب در خدمات قالیشویی این شرکت، مشکلاتی مثل زردی فرش یا زردی ریشه های فرش، گرفتن بوی نامطبوع نا و کپک، و آسیب به الیاف و تار و پود فرش هرگز برای قالی ها، قالیچه ها و موکت های شما اتفاق نمی افتد. قالیشویی نوین فرش ها را درخشان و تمیز، و با حفظ استحکام و کیفیت آنها، به مشتریان تحویل می دهد. همچنین همانطور که گفتیم این قالیشویی مزایایی چون ارائه خدمات در محل، پشتیبانی بیست و چهار ساعته، ارائه مشاوره کارشناسی رایگان و خدمات آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهد.

خدمات قالیشویی

انواع خدمات قالیشویی

قالیشویی نوین به‌ عنوان مجهزترین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدماتی مانند شستن فرش‌ دستباف، شستن فرش ماشینی، شستشوی انواع فرش و قالی خارجی، شستن تابلو‌ فرش و… با بهترین کیفیت، در حال خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است. بنابراین دیگر لازم نیست که هنگام خرید فرش به خصوص فرش‌های نفیس، درباره نحوه شستشوی آن دغدغه خاطر داشته باشید.

ادعای ما به عنوان بهترین قالیشویی، ارائه کیفیت بالای در شستشو و تثبیت رنگ انواع فرش‌ها، بدون وجود ایرادات احتمالی است. تضمین تخصصی ‎ترین شکل فرش شویی یکی از ویژگی‌های مجموعه ماست. در این سرویس ویژه، فرش شما بدون واسطه و به کمک ماشین‌آلات تمام خودکار و با استفاده از مواد نانو و شوینده‌های درجه یک دنیا شستشو می‌شود.

ارائه خدمات قالیشویی در محل، از متمایزترین خدمات ما محسوب می‌شود. با استفاده از این سرویس، برای دریافت خدماتی مانند شستن موکت، شستن مبلمان و… در محل کار خود و یا ادارات و اماکن دیگر، نیازی به حمل ندارید. ما با بهترین دستگاه‌ها و خشک‌کن‌های روز دنیا، خدمات فرش و دیگر خدمات را در محل مورد نظرتان انجام می‌دهیم.

خدمات قالیشویی یکی از مواردی است که هر خانه و خانه‌داری در طول سال به آن نیاز پیدا می‌کند. انتخاب یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد از میان مراکز بیشمار قالیشویی تهران، کاری است که نیازمند تحقیق و آگاهی و اعتماد است. قالیشویی نوین با سابقه‌ای نسبتا طولانی و تحویل کار باکیفیت و مقبول، تا به حال در جلب اعتماد شما عزیزان موفق بوده است. امید است که در ادامه نیز بتوانیم میزان این رضایت را بالا نگه داریم. ارائه نتایج عالی و رضایت‌بخش به شما، هدف ما در قالیشویی نوین است. برای برخورداری از انواع خدمات قالیشویی و موکت‌شویی، شستشوی تابلو فرش، ترمیم و خشک‌شویی با ما تماس بگیرید.

خدمات قالیشویی و موکت شویی

شستن موکت

شستشوی موکت نیز این روزها به دلیل استفاده زیاد از این کفپوش در منازل، اداره‌ها، دفاتر و بسیاری از مکان‌های عمومی دیگر ‌امری ضروری است. از آنجا که رعایت بهداشت یکی از اصول مهم در شرایط حاکم بر جامعه است؛ بد نیست این بخش را نیز مورد توجه قرار دهید. موکت‌ها به دلیل شکل خاص ظاهری مانند کبریتی، طرح‌دار، موزاییکی، پرزبلند و…. آلودگی و کثیفی را به راحتی به خود جذب می‌کنند. از طرفی شاید جدا‌کردن موکت‌ها از کف زمین برای همه مقدور نباشد.خدمات شستشوی موکت در محل یکی از خدمات قالیشویی است که این روزها درخواست خیلی بالایی دارد. چرا که متقاضی را از پرداخت هزینه حمل و نقل معاف می‌کند و از طرفی کار خیلی راحت‌تر و جمع‌وجورتر انجام می‌گیرد.

 

خدمات قالیشویی قالیشویی نوین

قالیشویی نوین با همکاری تیم حرفه‌ای خود و با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها می‌تواند به بهترین وجه ممکن بهترین خدمات قالیشویی را ارائه میدهدو میتواند موکت‌ها را در محل نصب خودشان گردگیری کند و با بالاترین کیفیت و عمق ممکن آنها را شستشو دهد. بنابراین با استفاده از خدمات موکت شویی قالیشویی نوین می‌توانید از بابت میکروب و ویروس‌ها خیال خود را آسوده کنید.

از آنجایی که موکت از فرش آسیب‌پذیرتر است، گاهی عدم رعایت اصول درست در شستن موکت می‌تواند به موکت خیلی زود آسیب بزند یا عمر آن را کم کند، حتی اگر این آسیب در وهله اول به چشم نیاید. انواع خدمات شستن موکت را با تضمین سلامت موکت به ما در قالیشویی نوین بسپارید.

شفافیت در نرخ قالیشویی و انجام درست تعهدات برای ما بسیار اهمیت داشته و همین موضوع توانسته هر سال تعداد مشتریان ثابت قالیشویی نوین را افزایش دهد و بی شک ما را در زمره بهترین قالیشویی تهران قرار دهد. این مجموعه پس از سـال‌ها فعالیت یقین دارد که هیج چیز مانند شفافیت در نحوه ارائـه خدمات قالیشویی حرفه‌ای و مـیزان تعـرفه و نرخ‌ قالیشویی، نمی‌تواند مشـتریان را راضی نـگه دارد. پس ما در این زمیـنه به شـما اطمینان خاطر می‌دهـیم.


شستن مبل

انواع خدمات شستن مبل

قالیشویی نوین به‌ عنوان مجهزترین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدماتی مانند شستن انواع مبل، به مشتریان خود خدمت رسانی میکند. با خدمات قالیشویی نوین دیگر نگران شستشو مبل های خود نباشید.

گاهی استفاده از برخی مواد نامناسب یا روش‌های نادرست شستشو می‌تواند به پارچه مبل و الیاف و حتی اسکلت‌بندی آن صدمه بزند یا عمرش را کم کند. بنابراین بهتر است بدون آگاهی و اطلاعات کافی به مبلمان صدمه نزنید. گاهی هزینه این صدمات از هزینه سپردن مبلمان به خشکشویی برای شما بیشتر است. 

شستن مبل نیازمند شناخت پارچه و متریال به‌کاررفته در مبل، مواد مبل‌شویی، دستگاه مخصوص شستشوی مبل و حتی شناخت لکه‌های مختلف دارد. شستن مبل چرمی با شستن مبل پارچه‌ای متفاوت است و تکنیک‌های مخصوص خود را دارد. 

 

قالیشویی نوین بهترین خدمات قالیشویی خود را در زمینه شستن مبل های چرمی، کلاسیک، پارچه ای و بسیاری دیگر ارائه میدهد پس در هنگام خرید مبل نگران چگونگی شستن مبل ها نباشید.

قالیشویی نوین علاوه بر خدمات قالیشویی ، موکت‌شویی، پرده و خوشخواب، در زمینه شستشوی انواع مبل هم فعال است. اعتماد مشتریان، این قالیشویی را ترغیب کرد تا در زمینه‌های متفاوت به مردم خدمات‌رسانی کند. علاوه بر این، تحویل کار باکیفیت و جلب رضایت مشتری همواره از اهداف این مرکز بوده است. به علاوه، قالیشویی نوین زیر نظر اتحادیه قالیشویان و با رعایت نرخ‌‌های مصوب و قانونی، هزینه متعارف و معقول را در برابر ارائه خدمات دریافت می‌کند. تجربه این مرکز در زمینه‌های مختلف خدمات قالیشویی و مبل‌ شویی و غیره، آن را به یکی از مراکز معتبر سطح شهر تبدیل کرده است. 

قالیشویی نوین با استفاده از بهترین مواد شوینده، بهره‌گیری از کارکنان مجرب و به‌کارگیری اصول و روش‌های مناسب بهترین نتیجه را در زمینه شستشوی مبل به متقاضیان ارائه می‌دهد.

.

خدمات خشکشویی

قالیشویی نوین با به‌کارگیری کادری مجرب و حرفه‌ای و بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و مجهز یکی از بهترین مجریان خدمات خشکشویی در محل می‌باشد. خدمات خشکشویی ارائه شده در این مجموعه شامل شستشوی خوشخواب، فرش، مبلمان اداری، مبلمان خانگی، انواع موکت، پرده در مدل‌های گوناگون شید، والان‌دار، ابریشم و اطلس می‌باشد. این کار به وسیله مواد شوینده استاندارد و به کمک دستگاه‌هایی با خاصیت آنتی باکتریال که مجهز به سیستم خشک‌کن نیز هستند؛ انجام می‌شود.

قالیشویی نوین با توجه به قدمت دیرینه خود در ارائه انواع خدمات قالیشویی اعم از شستشوی انواع فرش‌های نفیس و عتیقه بر این آمده است تا با کمک جدیدترین دستگاه‌ها در زمینه گرد و غبارگیری و خشکشویی، وسایل مورد استفاده شما از مبل و موکت گرفته تا پرده و خوشخواب را تا بیشترین عمق ممکن پاکسازی و خشک کند.

قالیشویی ما خدمات خشکشویی زیر را ارائه می دهد:

  • خشکشویی مبلمان خانگی
  • خشکشویی مبلمان اداری
  • خشکشویی پرده
  • خشکشویی خوشخواب

این مجموعه قالیشویی با در اختیار داشتن  مواد و متریال جدید در زمینه شستشو اقلام مختلف قالیشویی و بروز بودن این امکانات، توانسته بهترین سرویس‌دهی را با نازلترین قیمت و با بالاترین کیفیت، به مشتریان ارائه دهد.

قطعا شستشوی برخی از وسایل مانند خوشخواب و مبل در منزل با استفاده از روش‌های معمول خانگی امکان پذیر نیست و گاها سبب آسیب‌دیدگی‌های جبران‌ناپذیری می‌شود. شناسایی انواع پارچه، الیاف و متریال علمی ‌است که در اختیار کارشناسان خبره قرار دارد. پس کار شستشو و خشک کردن این لوازم، از حوزه دانش خانگی خارج است. حتی اگر شستشو در منزل با روش خانگی مثمر ثمر باشد؛  گاها نتیجه کار در مرحله خشک شدن دستخوش تغییرات منفی می‌شود. زیرا امکانات و تجهیزات خشکشویی که در اختیار قالیشویی‌های پیشرفته قرار دارد؛ بسیار انحصاری و خاص می‌باشد. همین امر سبب می‌شود تا نتیجه کار در استفاده از روش های خشکشویی بسیار متفاوت باشد.

شما عزیزان با ثبت سفارش خشکشویی آنلاین در سامانه سایت قالیشویی نوین می‌توانید از تخفیف ۲۰ درصدی این مجموعه برخوردار شوید. پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و پاسخگویی تمامی ‌سوالاتتان خواهند بود.
همچنین در زمان حضور استادکار شستشو در محل، باز هم می‌توانید درباره نحوه شستشو و نرخ خشکشویی، اطلاعات لازم را کسب کنید. لازم به ذکر است که این نرخ‌ها تماما واقعی بوده و بعد از اتمام کار مبالغ اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

خدمات قالیشویی انلاین

قالیشویی آنلاین؛ یکی از خدمات قالیشویی نوین

از طرفی این روزها ارائه خدمات آنلاین به مشتریان جزو فاکتورهای ضروری و مثبت به شمار می رود. اغلب کسب و کارهای معتبر دارای خدمات آنلاین برای راحتی و رفاه بیشتر مشتری هستند. با توجه به اینکه در زندگی های امروزی اکثر افراد مشغله های فراوانی دارند، می توانند با بهره گیری از این خدمات آنلاین با سهولت و سرعت بیشتری به نتیجه ای که در پی آن هستند برسند.
سایت قالیشویی نوین فرصتی است که شما می توانید از طریق آن با نمونه کارها و خدمات قالیشویی و ویژگی های این شرکت معتبر آشنا شوید، نظرات مشتریان را بخوانید، نظری ثبت کنید و با دیدی بازتر اقدام به سفارش یا گرفتن مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان قالیشویی نمایید.
قالیشویی نوین در نقاط متعددی از تهران شعبه دارد و به اهالی هر منطقه انواع خدمات را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این قالیشویی توانسته با خوش قولی و مشتری مداری و تحویل به موقع کار، در کنار خدمات با کیفیت، نظر و رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتبار خوبی به دست آورد.

نرخ خدمات قالیشویی

نرخ همه سرویس‌های قالیشویی به دقت و با جزئیات دقیق و البته مناسب، تعـیین شده و در نهـایت شفافیت به شما ارائـه می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید نرخ شستشوی فرش ماشینی و کیفیت این خدمت را در این مرکز با نرخ و کیفیت سایر قالیشویی‌ها مقایسه کنید. هر چند که هر ارزانی دلیل بر بهتر بودن نیست؛ اما ما توانسته‌ایم ادعای خود را در این زمینه به مشتریان ثابت نماییم.

 

 

Call Now Buttonتماس 1442