نحوه شستشوی خوشخواب در منزل

نحوه شستشوی خوشخواب در منزل

نظافت برخی از وسایل باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. خوشخواب یکی از آن دسته وسایل اتاق خواب ماست که به نظافت آن باید اهمیت زیادی بدهید. ممکن است برای شستشوی خانگی آن دچار دردسر و زحمت زیادی شوید. ما به شما می‌گوییم اگر نظافت سطحی و مشکل شما تنها چند لکه بود، می‌توانید آن را در منزل و با راه حلی آسان به تمیز کردن آن بپردازید. اما اگر کار تمیز کردن بیشتر از این حرف‌ها بود، شستشوی خوشخواب را به قالیشویی‌ ها بسپارید. آن‌ها توسط مواد شوینده مخصوص و در فضاهای بزرگ اقدام به شستشو می‌کنند تا آلودگی‌ها را از درون الیاف فرش و مبلمان و خوشخواب حذف کنند.
این که در منطقه‌ای با آب و هوای آلوده زندگی می‌کنید و یا کودکی بازیگوش در خانه دارید که دائم دست گل به آب می‌دهد می‌تواند زحمت شما را زیاد کند. شاید وقتی به اتاق برگشتید با صحنه‌ای تلخ از مالیده شدن شکلات به تخت شما توسط کودکتان روبرو شوید. خونسردی خود را حفظ کنید و برای پاکسازی هر لکه‌ای زودتر اقدام کنید تا روش پاکسازی آسان‌تر انجام شود.
اما شستشوی فرش و خوشخواب و مبلمان امروزه با وجود زندگی‌های آپارتمانی کار سختی است. حتی اگر شستشو هم انجام شود، به آن تمیزی دلخواهمان نمی‌رسیم. چون فضایی برای خشک کردن آن وسایل ممکن است نداشته باشیم. در نتیجه یا لکه‌های کثیفی بر روی وسایل باقی می‌ماند و یا وسایل بوی نامطبوعی به خود می‌گیرند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای شستشوی درست وسایلی مانند فرش و خوشخواب و …  از خدمات قالیشویی نوین تماس بگیرید که سالیان سال است در این امر تجربه خوبی به دست آورده‌اند.

روش شستشوی خوشخواب

اگر به هر دلیل تصمیم گرفتید که خوشخواب خود را در منزل تمیز کنید، به چند وسیله نیاز دارید. برای شستشو یک مسواک یا فرچه کوچک لازم دارید. آب گرم، مواد شوینده مخصوص فرش، کمی الکل برای ضد عفونی کردن و یک دستمال نخی.
آب گرم می‌تواند به آسانی لکه‌ها و آلودگی‌ها را نابود کند، اما از طرفی هم باعث آسیب به فنر و فلزهای درون خوشخواب وارد می‌کند. برای همین منظور سعی کنید آب گرم را به صورت اسپری بر روی خوشخواب بزنید. سپس به کمک مسواک یا فرچه، مواد شوینده را بر روی سطح مورد نظر بزنید و کمی آن ناحیه رو بسابید. سپس به کمک دستمال نخی آن را پاک و تمیز کنید.
این کار را برای تمامی قسمت‌هایی که دچار لکه شده تکرار کنید. اما به عنوان یک توصیه به شما می‌گویم برای خشک کردن پارچه خوشخواب از اتو استفاده نکنید. چرا که باعث می‎شود به پارچه آسیب وارد کنید. برای خشک کردن باید یک فضای مناسب را در نظر بگیرید که هوا به خوبی در آن جریان دارد.

پیامدهای شستشوی خوشخواب به روش سنتی

زمانی که تصمیم به شستشوی خوشخواب در خانه می‌گیرید، مشکلاتی هم باید بپذیرید. اگر فضای اتاق شما محدود باشد احتمالا برای این کار به مشکل خواهید خورد. موضوع دیگری که برای این کار بسیار مهم است تهویه مناسب در فضای خانه است. در صورتی که این تهویه وجود نداشته باشد، ممکن است میکروب‌ها به داخل خوشخواب شما نفوذ کنند و باعث ایجاد بوی بدی در رختخواب شما شوند. پس از این بیماری‌های پوستی به سراغ شما می‌آید.
بارها مشاهده کرده‌ایم که با شستشوی قسمتی از فرش یا خوشخواب، پس از خشک شدن آن دچار لکه‌های زرد رنگی شده است. این لکه‌ها به سادگی تمیز نمی‌شوند چون در اثر شستشوی نامناسب به وجود آمده‌اند.
باقی ماندن آب و مواد شوینده در لابه لای خوشخواب شما باعث می‌شود لایه‌های آن دچار پوسیدگی شود. پس از مدتی کیفیت خود را از دست می‌دهد و عمر آن کوتاه می‎شود. تمامی این دردسرها از زمانی شروع می‎شود که در نگهداری از خوشخواب سهل انگاری کنیم. من به شما پیشنهاد می‌کنم برای شستشوی آسان با قالیشویی معتبری تماس بگیرید و کار را برای خود آسان کنید.

0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
Call Now Buttonتماس 1442