آشنایی با انواع روش خشکشویی

این روزها یکی از بهترین ویژگی‌های یک قالیشویی مدرن، خدمات خشکشویی آن است. در واقع خدمات و انواع روش خشکشویی به نوعی نشان‌دهنده پیشرفته بودن ابزارها و تخصص بالای تکنسین‌های آن قالیشویی است. قالیشویی نوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. وجود انواع دستگاه‌های مکانیزه مورد نیاز برای انجام سرویس‌های خشکشویی و استفاده از مواد شوینده خارجی، لازمه ارائه یک سرویس خوب در این زمینه است. یک سرویس خشکشویی باید بتواند در کمتر از چند ساعت کار شما را در محل انجام داده و به طور کاملا خشک در اختیارتان بگذارد. به شکلی که کاملا قابل استفاده باشد. در این نوشته می‌خواهیم شما را با انواع خدمات خشکشویی و ویژگی‌های آنها آشنا کنیم.

روش خشکشویی مبلمان خانگی و اداری

مهمترین عامل برای انجام یک خشکشویی موفق به خصوص در زمینه شستن مبل، استفاده از دستگاه وکیوم قدرتمند و کامل است. البته این به آن معنا نیست که هرچه با قدرت بیشتری اقدام به وکیوم مبلمان کنیم؛ تمیزتر می‌شود. در واقع انجام وکیوم نیازمند تخصصی بالاست که بتواند با توجه به جنس پارچه و فوم مبلمان و میزان آلودگی آن، قدرت مکش وکیوم را در نقطه‌ای تنظیم کند که بتواند بدون آسیب رساندن به مبلمان شما، آنها را تا بیشترین حد ممکن تمیز کند.
همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های خشکشویی مبلمان سرعت عمل آن است. این ویژگی به خصوص در زمینه مبلمان اداری اهمیت بیشتری دارد. چراکه به طور معمول دفاتر اداری نمی‌توانند مدت زمان زیادی را به مبلمان خود استراحت دهند. در نتیجه آب‌گیری و خشک کردن مبلمان در محل به شکلی انجام می‌شود که حداکثر 3 ساعت بعد مبلمان شما کاملا قابل استفاده باشد. البته توصیه همیشگی در زمینه مبلمان اداری این است که از جنس‌هایی که زودتر خشک می‌شود؛ مانند مبلمان چرمی استفاده کنید.

خشکشویی موکت

موکت نیز از اقلامی است که به‌طور دقیق به اندازه فضا بریده می‌شود؛ و در بسیاری از مواقع با کمک روش‌های مختلف در جای خود فیکس شده و یا به کف چسبیده می‌شود. در این شرایط خشکشویی موکت یکی از بهترین روش‌ها برای زنده کردن موکت کثیف و بازگرداندن زیبایی ظاهری به آن است. این کار نیز مانند سرویس قبلی دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است. چراکه فاصله میان شامپو زدن و مکش آب باقی مانده در موکت باید در کم‌ترین حالت ممکن باشد. در واقع تکنسین شستشو باید بتواند موکت‌ها را به سرعت شامپو زده و تمیز کند و قبل از نفوذ آب به لایه‌های زیرین، به کمک دستگاه وکیوم، آب آنها را به طور کامل بگیرد. توصیه میکنیم برای استفاده از این خدمات قالیشویی از یک مجموعه معتبر کمک بگیرید زیرا در عمل اگر این عملیات به درستی انجام نشود؛ با توجه به چسبیده بودن موکت به کف، موکت شما به راحتی پس از مدتی دچار پوسیدگی خواهد شد.

خشکشویی خوشخواب

یکی دیگر از مواردی که نیاز به شستشوی آن در خانه و به روش خشکشویی احساس می‌شود؛ خوشخواب است. یک‌سوم عمر ما روی خوشخواب سپری می‌شود؛ و معمولا هیچ‌کس دوست ندارد حتی برای یک شب بدون خوشخواب باقی بماند. از سویی به طور کلی شستشوی معمول خوشخواب آسیب‌زننده است. در نتیجه این موارد خشکشویی خوشخواب یک ایده عالی برای تمیز کردن عمیق آن است. در این زمینه نیز متخصصین قالیشویی نوین از تجربه و تسلط کافی برخوردار هستند؛ و می‌توانند خوشخواب شما را در کمتر از یک ساعت شستشو داده و آماده ارائه سرویس دوباره نمایند.
در نهایت باز هم توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به استفاده از خدمات خشکشویی مبلمان و… این نکته را در نظر داشته باشید که تمیز کردن مبلمان و… به این روش نیازمند بهره بردن از خدمات یک مرکز تخصصی و دارای تجربه و ابزارهای لازم است. ما در قالیشویی نوین تعهد می‌دهیم، این کار را در اسرع وقت، با تضمین کیفیت و قیمت مناسب ارائه کنیم.
0 0 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
0
نظرتو به ما بگوx
Call Now Buttonتماس 1442